Peserta MLM 2016 Telah Diberikan Amaran Oleh AC Mizal

Jangan lupa untuk LIKE Fanpage FB kami yang terbaru. Terima Kasih..

Maharaja Lawak Mega 2016 bakal menemui penonton tidak lama lagi, sebagai pengacara program itu.

AC Mizal sudah pun membuka mulut memberi ‘warning’ pada setiap peserta MLM 2016 untuk tidak membuat ‘Lawak Perpustakaan’.

Almaklumlah, MLM ini bukan satu program lawak yang baru dilancarkan di Astro.. So, setiap peserta perlu tonjolkan lawak yang berbaza.

Kalau selalu buat salah atau bila buat lawak tak mendapat sambutan dari penonton, memang itu akan membawakan bahaya pada peserta.

Korang faham kan maksud ‘Lawak Perpustakaan’? Peminat dan penonton terdiam atau langsung tak ketawa bila peserta berada di atas pentas ketika sedang membuat lawak.

Kiranya lawak peserta tak mendapat sambutan atau penonton rasa benda itu tak lawak.

Dalam banyak-banyak nama peserta yang bakal berentap dalam MLM 2016.. Miss A percaya ada sahaja peserta yang akan tampil dengan ‘Lawak Perpustakaan’.. Sebab banyak kumpulan pelawak baru yang menyertai MLM 2016 ni.

Nak tahu ada atau tidak ‘Lawak Perpustakaan’ dari peserta-peserta MLM 2016.. Sama-samalah kita saksikan program Maharaja Lawak Mega 2016 setiap hari jumaat, pukul 10 malam bermula 29 Januari di saluran Astro Warna.


Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam blog kami. Sedikit sebanyak anda telah membantu kami untuk mengekalkan blog ini untuk dibaca dan dikongsi bersama semua, Terima Kasih.

Post a Comment

Previous Post Next Post