Infinix Malaysia Menjadi Salah Satu Daripada 5 JENAMA TELEFON PINTAR PALING LARIS di Shopee Festival Fesyen dan Kecantikan 7.7 2023


Infinix Malaysia berjaya melalui jualan hebat semasa Shopee 7.7 Festival Fesyen dan Kecantikan 2023 dengan dua pencapaian jualan yang menakjubkan. Brand telefon pintar yang semakin popular ni menawarkan pelbagai promosi menarik untuk pelbagai produk mereka, termasuk laptop dan telefon pintar terbaru mereka, Infinix NOTE 30 Pro dan NOTE 30, dan lain-lain lagi.



infinix official store

Dalam festival tu, Infinix Malaysia diberi dua gelaran yang menarik. Mereka diiktiraf sebagai salah satu daripada jenama yang terbaik dan berada dalam senarai 5 jenama telefon pintar yang paling laris dalam kategori Jualan Unit dan GMV di Shopee sepanjang Festival Fesyen dan Kecantikan 7.7 2023.



Infinix Malaysia mempunyai komitmen yang tinggi dalam memberikan kuasa kepada generasi muda dengan produk teknologi canggih yang inovatif dan berpatutan. Dengan rasa gembira, Infinix ingin mengucapkan terima kasih kepada semua pengguna setia mereka yang memberikan sokongan yang menggalakkan semasa jualan 7.7 Shopee untuk siri terkini mereka, NOTE 30. 

infinix official store



Mereka amat menghargai semua peminat Infinix yang turut serta dengan bersemangat dalam acara jualan yang sangat berjaya pada 7.7 tu. Tambahan pula, Infinix Malaysia sangat bersemangat untuk memperkenalkan pelbagai ciri yang lebih canggih dalam beberapa bulan akan datang.

Infinix Note 30(256GB+up to 16GB) 45W Fast Charge+5000mAh Battery 64MPCamera HelioG99 120Hz Refresh Rate JBL

Post a Comment

Previous Post Next Post