BUAT DUIT TANPA MODAL - ILANCEE.COM

Korang pandai buat apa? Maksud aku skill apa yang korang ada. Setup blog? Buat iOS atau android applications? Atau buat logo, vektor grafik dan lain-lain? Kalau ada, cuba singgah dekat laman web ni -- iLancee. Dekat iLancee ni, korang boleh buat duit tanpa keluarkan modal langsung.

https://www.ilancee.com/signup?ref=683

iLancee ni merupakan satu tempat yang mana korang boleh tawarkan macam-macam contohnya:
  • Barang terpakai
  • Barang baru
  • Servis
  • Kemahiran/Skill

So, senanglah nak promote barang-barang atau servis yang korang ada. Pendaftaran dan penyenaraian barang/servis adalah percuma kecuali kalau korang guna servis FEATURED iLancee.

Setiap barang/servis yang terjual iLancee akan ambil 20% sahaja. Contohnya kalau korang buat servis setup laman web dengan harga RM5, iLancee akan ambil RM1 dan korang akan simpan RM4 lagi. Kat sini dua-dua pihak, iLancee dan korang berada dalam situasi win-win. Korang tak payah keluarkan modal langsung dan pembayaran oleh pelanggan konfirm dapat. Tak de lah kena tipu ke apa ke. Lagipun kalau barang korang tak terjual, tak rugi apa-apa sebab tak keluar modal kan. Makin senang nak buat duit melalui online ni kan?

Macam mana nak buat duit tanpa modal di iLancee.com?

Buat Duit Melalui iLancee.com

Nah, senang cerita tengok dekat gambar kat atas. Cara-cara nak buat duit tanpa modal dekat iLancee. 
            - Cari idea yang boleh buat duit untuk korang. 
                    Fikirkan skill/barang apa yang korang ada -- Buat kek/buku terpakai
            - Buat satu kerja berdasarkan kemahiran korang.

                    Bila dah daftar di iLancee, korang boleh bina kerja yang korang nak offer
            - Promosi gig terbaru di laman sosial

                    Promote gig (kerja) korang dekat FB, G+, Twitter etc
            - Dapat duit!!

                    Bila ada orang beli/nak guna servis korang, siapkan kerja dan dapat duit!



Senang sangat kan nak buat duit tanpa modal di iLancee? Korang boleh daftar di iLancee sekarang dan mula buat duit. Nak daftar senang je, boleh layari Sertai Kami Sekarang.    

Sertai Kami Sekarang

Isikan email, pilih username, pilih password, tandakan persetujuan, isikan Anda Manusia (hahahahha, ok ini kelakar sikit) dan tekan butang HANTAR. Dah siap daftar pun. Sekarang korang boleh bina gig atau beli apa-apa kerja yang ada dipaparkan di iLancee.


Bina GIG iLancee.com 
Bila dah daftar, korang dah boleh start bina gig. Mula-mula log in lepas tu pergi ke SELLER. Dekat SELLER, pilih BINA GIG. Dalam BINA GIG tu nanti, isi kan segala informasi yang diperlukan untuk menjual servis dan barang korang. Bila dah siap, tekan butang HANTAR dan gig korang akan disenaraikan dalam senarai kerja/barang yang boleh dipilih oleh pembeli.


Servis beli barang di iLancee.com

Ini pulak contoh kalau korang nak beli servis atau barang. Dalam senarai servis dan barang tu, boleh pilih mana yang korang berkenan. Lepas tu akan keluar page macam kat atas ni. Untuk membeli servis atau barang, korang cuma perlu tekan butang BELI yang berwarna oren di belah kanan.

Nah, senang kan? Memang senang NAK BUAT DUIT TANPA MODAL DI iLancee ni. ni. Nak-nak lagi kalau korang memang jenis yang ada skill ni. Rugi kalau dibiarkan skill korang tanpa buat apa-apa yang mendatangkan duit. Hahahhaha. Kalau korang nak promote dan jual barang atau skill korang, jom daftar dekat iLancee.


Eh, dah la, aku nak gi buat duit tanpa modal di iLancee. 

Post a Comment

Previous Post Next Post