Dato Vida Sentap Dengan Hadiah Dari TMJ?

Jangan lupa untuk LIKE Fanpage FB kami yang terbaru. Terima Kasih..

Beberapa hari yang lepas Tengku Mahkota Johor, Tunku Ismail ibni Sultan Ibrahim menerusi akaun facebook rasmi JOHOR Southern Tigers di laman sosial.., telah memuat naik satu video yang menunjukkan TMJ membeli cenderamata kepada beberapa pasukan bola sepak di tanah air selepas pulang dari Sepanyol..

Apa yang menarik perhatian tu, pasukan QPTRW punya cenderamata lah.Antara pasukan lain yang mendapat cenderamata dari TMJ adalah pasukan Perak dapat seekor seladang, pasukan Pahang dapat gajah, dan pasukan Sarawak pulak dapat Kucing.. Tiga pasukan tu dapat cenderamata yang melambang negeri masing-masing, biasalah kan..

Tetapi pasukan Kelantan punya cenderamata tu lah yang lawak.. TMJ bagi cenderamata yang berupa kipas tangan berwarna merah jambu, yang dikatakan dibeli khas untuk pasukan tajaan Datuk Seri Vida yang kini sinonim dengan warna merah jambu… Hihhihhi..

Ingatkan nak beli seekor kijang ke yang melambang pasukan Kelantan.. Huhuhuhu.. Namun selepas video tu tersebar dan ditonton sendiri oleh Datuk Seri Vida sendiri.. Melalui Instagramnya, dia tampil memberi reaksi terhadap video TMJ.. Ini respon dari Datuk Seri Vida kepada TMJ..

"Hai sayang...Terima kasih kepada yang telah share video ni.. Cenderahati kipas PINK dari Sepanyol.. Suatu ingatan TMJ pada Pamoga Qu Puteh TRW.. InsyaAllah saya akan ke Real Madrid..Barcelonnnna ...MU...14 Mac ni.. Bersama Astro.. Terima kasih TMJ..," tulis Datuk Vida di laman Instanya bersama video TMJ berkenaan..


Nampaknya Datuk Seri Vida sentaplah dengan pemberian cenderamata yang dihadiahkan oleh TMJ, pemberian itu dianggap satu sindiran buatnya.. Tahu pun nak sentap bagai, tapi itu semua berpunca dari dia sendiri juga lah.. Taksub sangat dengan warna pink, sampaikan stadium dan jersi pun nak warna pink..

Sebelum ini pun viral pasal perjumpaan PIBG di sebuah sekolah di Kelantan, tu pun siap tetapkan tema pakaian pink untuk datang ke majlis tu.. So, nak melenting lebih-lebih tu tak boleh lah kan.. Dia sendiri yang mulakan, sendiri tanggung lah!


Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam blog kami. Sedikit sebanyak anda telah membantu kami untuk mengekalkan blog ini untuk dibaca dan dikongsi bersama semua, Terima Kasih.

Post a Comment

Previous Post Next Post