Uqasha Senrose Sifatkan Kenyataan Hafidz Roshdi Biadap


NAMPAKNYA perbalahan di antara pasangan hero dan heroin Tundukkan Playboy Itu semakin berpanjangan apabila Uqasha kembali membidas kenyataan balas Hafidz Roshdi.

Uqasha menulis twit, “Siapa lagi biadap?” dengan memuat naik paparan skrin status di laman Instagram Hafidz.
Dalam postingnya itu, Hafidz menulis, “#SEDIHHIDUPKAU tak puas hati dengan aku jumpalah aku. Nak libatkan dia (tunang Hafidz) apahal? Jumpa aku settle baik-baik. Nak burukkan aku pun takde hal jom cara buruk tapi kalau aku jatuh aku tarik kau sekali. Kita tengok Allah side siapa?”
Pergh.. ni dah tahap betul-betul punya gaduh, bukan gaduh manja dah.
Harap jangan ada pertumpahan darah sudah la.
uqasha
Nasib baiklah pergaduhan mereka terjadi lepas habis shooting drama, kalau dibuatnya bergaduh masa tengah-tengah shoot, tak ke pening pihak produksi nak kena setelkan.
Apa-apa pun, diharapkan kedua-dua pelakon ini dapat bertentang mata selesaikan masalah mereka daripada terus menerus melancarkan ‘serangan’ di laman sosial masing-masing. – MYNEWSHUB.CC

1 Comments

Previous Post Next Post