Sayu : Hasrat jumpa isteri dan anak tidak kesampaian .. Honda Civic EK kesayangan RAGUT nyawa nya (10Gambar)

Marang : Hasrat untuk berjumpa anak dan isteri dihujung minggu tidak kesampaian apabila dia maut bila kereta kesayangan nya jenis Honda Civic EK yang dipandu nya terlibat dalam kemalangan ngeri dengan sebuah kereta lain.
Arwah amat menyanyangi kereta nya, ini terbukti apabila gambar-gambar kereta nya itu sentiasa dimuat naik dilaman sosialnya.
Tidak disangka minat nya pada kereta itu berakhir dengan tragis dia maut kemalangan ngeri semasa dalam perjalanan pulang kekampung untuk berjumpa anak dan isterinya.
Berita Harian melaporkan seorang kakitangan Muzium Negeri Terengganu maut dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan di Kilometer 16 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, dekat Kampung Kijing di sini, malam kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 7.45 malam itu, mangsa, Abdul Wahi Sulaiman, 35, dari Kampung Alur Tuman, di sini, disahkan meninggal dunia ketika menerima rawatan di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), Kuala Terengganu jam 9.45 malam akibat kecederaan parah di kepala.
Mangsa, Abdul Wahi dalam perjalanan dari Alur Tuman di sini untuk pulang ke rumah bertemu isteri dan anak tunggalnya di Manir, Kuala Terengganu.









Kejadian dipercayai berlaku apabila kereta HONDA Civic EK dipandu mangsa yang dalam perjalanan dari Kuantan, Pahang menghala ke Kuala Terengganu hilang kawalan sebelum memasuki laluan bertentangan dan bertembung dengan sebuah PERODUA Myvi.
Mangsa yang cedera parah di kepala dibawa ke HSNZ untuk rawatan tetapi disahkan meninggal dunia dua jam kemudian.
Kemalangan itu turut menyebabkan remaja lelaki berusia 17 tahun yang memandu PERODUA Myvi berkenaan patah paha kiri, manakala tiga lagi penumpang masing-masing berusia 17 dan 18 tahun cedera ringan.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Marang, Deputi Superintendan Mohd Suhaimi Ali ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian berkenaan.


lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Post a Comment

Previous Post Next Post