“Saya bukan playgirl” – Ruhainies

Pelakon Ruhainies menafikan dakwaan sesetengah pihak yang melabelnya sebagai playgirl kerana sering kali bertukar-tukar pasangan.

Jelas pelakon itu, sifatnya yang periang dan mudah mesra dengan pelakon-pelakon lelaki ketika di set penggambaran menyebabkan timbulnya cerita-cerita yang tidak berasas itu.

“Saya tidak pernah menjalinkan hubungan cinta dengan mana-mana pelakon. Sebelum ini orang gosipkan saya dengan Azrel Ismail, sekarang Asyraf Aley pula.

“Sejujurnya saya masih solo dan tidak mahu memberi fokus kepada cinta. Lagipun jadual saya padat, mana ada masa nak bercinta,” katanya.

Pelakon itu sebelum ini pernah dikatakan bercinta dengan pelakon, Azrel dan pernah terpalit kontroversi didakwa rapat dengan suami orang.

 

Sumber: UTUSAN ONLINE

 



Sumber “Saya bukan playgirl” – Ruhainies

Post a Comment

Previous Post Next Post