“Isteri saya minta cerai pagi tadi bang, sebab sekampit beras”

Kisah yang dikongsikan di FB kali ini betul² membuka mata ramai pihak. Betapa banyaknya insan yang perlukan bantuan tapi kita tak sedar. Sedih baca kisah abang ni. Dari tak dibayar gaji, tiada wang untuk membeli makanan dan isteri minta cerai kerana sekampit beras. 

No automatic alt text available.

"Isteri saya minta cerai pagi tadi bang, sebab sekampit beras"

“Isteri saya minta cerai pagi tadi bang, sebab sekampit beras”

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

Ni admin c/p dari komen sorang akak ni:
Kdg2 kite bukan miskin, bukan pemalas tp apabila Allah nk uji, ade satu2 masa tu, kita akan susah sgt2, dberhentikan kerja, ank sakit, motor rosak dll..dan masa itu kita akan kenal siapa kawan dan siapa lawan…adakalanya org yg kita x kenal yg membantu kita..padahal die tdk pernah kenal kita..Sumuenya kuasa Allah sejauh mana kita bertawakal dan berdoa padanya..
 
 
Untuk yang mahu beri bantuan:
“Guys sape yg nak membantu boleh dm or whatsapp personal aku 0189005435. Aku dah dpt details dia.”

“Korang boleh juga salurkan bantuan kt account cimb ni. 7056128286 Muhammad Amirullah. Dana terkumpul akan diserahkan sepenuhnya kt brader tu”

Update:

Image may contain: text

 

 



Sumber “Isteri saya minta cerai pagi tadi bang, sebab sekampit beras”

Post a Comment

Previous Post Next Post