‘Tegur sikit dah menangis, dah kenapa dengan suami aku ni??’

salam admin … harini tiba2 macam nak kongsi cerita saya isteri dan suami ….. ceritanya saya dan suami keluar pergi bungkus makanan , saya dan suami suka makan ayam , jadi suami tolong beli makan ,

'Tegur sikit dah menangis, dah kenapa dengan suami aku ni??'

‘Tegur sikit dah menangis, dah kenapa dengan suami aku ni??’

sampai je dekat rumah , saya pun siap kan semua kami makan , ada 2 ketul ayam , satu bahagian paha dan satu lagi bahagian tight , saya ambil lah yg paha , kebetulan suami tengah oncall ,

jadi saya makan ayam dulu , lepastu tiba2 suami jerit , dia kata kenapa ambil ayam papa , saya cakap kan ada lagi satu , ya allah admin nak tahu , pasal bahagian paha yg saya ambil dan saya makan , dia boleh nangis ,

dekat 2 hari dia tak tegur saya , asal balik je mesti dia nak nangis ,tak tahu kenapa terlalu sensitif , saya pelik sangat masa tu , ada sekali tu saya membebel pasal bilik game dia beserak , dia menangis macam saya ni sebat , marah dia ke apa ,

saya cuma cakap je … ya allah , saya punya lah geram , sensitif dia lain macam , haih rupa2nya alahan , perangai ibu mengandung dia dapat , patut lah asyik nak badmood dan sensitif ,

rupanya saya disahkan mengandung 3 minggu .. patut lah lain macam je perangai dia …. saya ok je tak ada alahan atau apa , tapi suami yang lebih .. harap2 lah tak berpanjangan ,

jenuh saya nak pujuk dia semua … allahamdullillah rezeki allah bagi kami , setelah 6 tahun berkahwin , tak putus2 doa untuk dapat anak … akhirnya allah kabulkan juga .. doa kan saya supaya sihat sentiasa dan juga baby sulung kami … maaf admin saya guna fb suami saya ….

Sumber: KRT



Sumber ‘Tegur sikit dah menangis, dah kenapa dengan suami aku ni??’

Post a Comment

Previous Post Next Post