“Saya tampar dia sebab dia 6 kali dah kantoi curang dan tinggalkan anak saya 2 jam di playground tanpa penjaga” – Luahan isteri viral lempang suami

"Saya tampar dia sebab dia 6 kali dah kantoi curang dan tinggalkan anak saya 2 jam di playground tanpa penjaga" - Luahan isteri viral lempang suami

“Saya tampar dia sebab dia 6 kali dah kantoi curang dan tinggalkan anak saya 2 jam di playground tanpa penjaga” – Luahan isteri viral lempang suami

Susulan viral video seorang wanita menampar suaminya yang kantoi curang di sebuah pusat beli-belah di Melaka, wanita berkenaan tampil memberi penjelasan berhubung kejadian itu. 
“Saya tampar dia sebab saya susah senang dengan dia selama tujuh tahun. Dari dia jalan kaki sampai sekarang, saya tampar dia untuk kepercayaan saya yang hilang.
“Saya tampar dia sebab dia tinggalkan anak saya dua jam lebih tanpa penjaga di playground itu. Saya tampar dia untuk masa tenaga saya yang sia-sia tolong dia mencari rezeki. 
“Dan saya tampar dia sebab dia pilih bercerita dengan bini orang tentang masalah kami. Padahal sebelum itu saya dah minta dia balik berbincang di rumah.
“Lima kali kantoi, saya diam. Ini kali keenam dengan isteri orang dan saya hilang sabar,” jelasnya. 
Semenjak video itu viral di media sosial, ada segelintir netizen yang mendakwa tindakan si isteri itu mengaibkan suami dan adalah berdosa berbuat demikian. 
Namun wanita itu berkata, dia yang merasa selama ini dan jika netizen yang berada di tempatnya pada waktu itu, pasti tidak akan dapat menerima dan mengambil tindakan yang sama. 
“Pandai cakap, cubalah rasa. Orang yang kau susah senang sama-sama, dari jalan kaki sampai sekarang, orang yang kau bagi seluruh hidup kau, orang yang kau percaya jaga kau sampai akhir hayat, orang yang bagi kepercayaan sepenuhnya tiba-tiba berubah. 
“Saya hilang tempat bergantung, hilang rasa hormat, hancur terus rasa nak percaya. 
“Diberi peluang untuk selesaikan masalah berdua, tetapi dia memilih untuk berkongsi masalah dengan perempuan lain, dengan isteri orang! 
“Masih aku juga yang salah, masih aku juga yang jahat,” katanya. 
Meskipun begitu, dia memberikan dua pilihan kepada suaminya sama ada melepaskan atau kembali ke pangkuan keluarga dan berubah. 
“Kalau memang tak nak lagi, lepaskan secara elok. Kalau masih sayangkan keluarga kecil ini, tolonglah berubah. Sama-sama betulkan. Sejujurnya saya masih berharap, masih sayang dan masih memerlukan,” katanya. 
Terdahulu viral di media sosial video si isteri memarahi suami dan kekasihnya yang kantoi curang di sebuah pusat beli-belah. Malah, si isteri sempat menampar suaminya kerana dirinya sudah hilang kesabaran. 
Sumber: TR


Sumber “Saya tampar dia sebab dia 6 kali dah kantoi curang dan tinggalkan anak saya 2 jam di playground tanpa penjaga” – Luahan isteri viral lempang suami

Post a Comment

Previous Post Next Post