"Tahun nie genap 27 tahun,nak kahwin tapi belum jumpa jodoh, macam-macam apps dah install tapi tak jumpa lagi, bantulah saya" - Gadis jelita cun melecun



Gadis cantik yang berumur 27 tahun ini, muatnaik kata-kata ingin mencari jodoh tatkala umurnya sudah mencecah 27 tahun.

Malah, Olen yang bekerja sebagai guru, akui sudah muat naik dan menggunakan pelbagai aplikasi cari jodoh namun ianya masih belum terhasil.

Kemudian, semalam, gadis ini meluahkan keinginnya untuk menamatkan zaman bujangnya di laman media sosial Twitter dan berharap bakal bertemu jodoh dengan bakal suami.

Ini kata-kata Olen yang menggunakan nama akaun Twitter @gulaaaaaaa:

 "Hai. Umur saya dah 27. Saya nak kahwin, tapi saya tak jumpa jodoh lagi ni. Macam-macam apps dah install tapi tak jumpa juga. Harap-harap lepas ni jumpalah. Thanks"


Tweet itu lantas menarik perhatian para netizen dan mendapat share serta retweet yang amat banyak, seklaigus membuatkan nya menjadi viral sekelip mata.

Malah Olen turut mengaku mahu merancangan kahwin pada tahun depan dan mengimpikan untuk mempunyai empat orang anak.

Apabila tweet itu menjadi viral, dilihat ramai lelaki mencuba nasib untuk mendekati gadis jelita berkenaan.

Ramai juga yang tampil memberi komen dan mendoakan agar olen dipertemukan jodoh.

Menjawab tuduhan bahawa dia hanya mahu publisiti, Olen memberitahu dia sebenarnya tiada niat langsung menjadi viral

 "Saya tak berniat nak cari publisiti ke apa. Janganlah kata itu ini, dah stop retweet "

Ini beberapa keping foto Olen.








Semoga gadis ini bertemu jodoh yang dicari-cari.

Sumber: Twitter Olen 

sumber artikel : https://ift.tt/2KG54Fe


Sumber "Tahun nie genap 27 tahun,nak kahwin tapi belum jumpa jodoh, macam-macam apps dah install tapi tak jumpa lagi, bantulah saya" - Gadis jelita cun melecun

Post a Comment

Previous Post Next Post