Langgar je makcik cop parking tu, baru dia tahu erti penyesalan. Bangsa Bawang Bengang Dengan Perangai Makcik Baru Keluar Gua Ini!!


Mungkin kita ingat kes cop parking kini telah diterangkan kepada orang ramai . Namun meskipun ini adalah sesuatu yang salah disisi undang undang namun ianya masih diamalkan oleh orang ramai yang tidak bertanggungjawab .

Kebanyakan individu yang cop parking ini kebanyakannya adalah datang dari mereka yang langsung tidak ada timbangrasa dan mementingkan diri sendiri



Baru sahaja beberapa minggu lepas viral beberapa kes cop parking yang menjadi viral di laman sosial menyebabkan astro gempak mengambil keputusan untuk membuat parody bagi mengingatkan tentang permasalahan tersebut.

Video astro gempak menjadi viral di laman sosial yang mendatangkan reaksi positif netizen yang mengutuk perkara tersebut .

Namun meskipun peringatan telah diberikan, namun masih ada yang mengamalkan cop parking apabila viral lagi sebuah video menunjukkan 2 orang makcik telah cop parking dan dikutuk teruk oleh netizen di laman sosial mereka adalah tipikal individu cop parking yang tidak membenarkan kenderaan lain untuk parking dalam petak yang disediaan.



Mereka juga berkeras menghalang parking tersebut dari dimasuki oleh orang yang berada ditempat tersebut.

Ini membuktikan bahawa masih ramai individu yang mementingkan diri sendiri dengan melakukan perkara yang sedemikian .



Sebahagian dari netizen berpendapat bahawa adalah lebih elok jika dilanggar sesiapa yang melakukan perkara yang sedemiakian sebagai pengajaran kepada orang lain yang cuba melakukan hal seperti yang tersebut.

Sumber Langgar je makcik cop parking tu, baru dia tahu erti penyesalan. Bangsa Bawang Bengang Dengan Perangai Makcik Baru Keluar Gua Ini!!

Post a Comment

Previous Post Next Post