“Rezeki Allah Ada Dimana-mana Kalau Berusaha,” Lelaki Bijak Tidak Kedekut Ilmu Ini Kongsi Rahsia Kumpul Duit RM12000 Dalam Masa 3 Bulan



Sejak dari kecil lagi, kita sudah dididik untuk menyimpan wang, iaitu menabung. Ianya tidaklah begitu sukar untuk dilakukan sewaktu kecil dahulu, kerana ada kalanya apa yang kita inginkan sudah dibeli oleh ibu dan bapa, jadi duit simpanan di dalam tabung tidak akan diusik.

Namun begitu, sikap menabung kian merudum, dikala diri makin membesar. Ini berlaku, mungkin disebabkan kita sudah mengetahui nilai wang itu sendiri, dan ada keinginan yang perlu ditunaikan. Oleh sebab inilah, ramai di antara kita yang gemar berbelanja, tetapi tiada simpanan yang kukuh.

Atas faktor ini, kami ingin kongsikan, satu penulisan dari saudara Syafiq Mustafa, mengenai kebaikan yang diperolehi daripada sifat menabung, jom kita baca apa yang cuba disampaikan.







Sumber: Syafiq Mustafa via siakapkeli

Sumber “Rezeki Allah Ada Dimana-mana Kalau Berusaha,” Lelaki Bijak Tidak Kedekut Ilmu Ini Kongsi Rahsia Kumpul Duit RM12000 Dalam Masa 3 Bulan

Post a Comment

Previous Post Next Post