Pengantin yang baru berkahwin sebulan yang lalu ditemui terapung dalam tasik



KUANTAN – Seorang suri rumah dipercayai mengalami kemu rungan ditemui ma ti le  mas di Tasik Taman Bandar Indera Mahkota di sini dalam kejadian kira-kira pukul 7 pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner Mohd. Nor Yusof Ali berkata, ma yat Sharifah Abdullah, 25, ditemui orang awam dalam keadaan terapung.

“May at wanita berkenaan dikeluarkan daripada tasik oleh sepasukan Jabatan Bomba dan Penyelamat. Pemeriksaan lanjut ke atas ma yat tidak menjumpai sebarang kesan berunsur je n ayah,” ujar beliau melalui kenyataan.

Ujar beliau lagi, hasil siasatan pihaknya turut mendapati m ang sa keluar daripada rumahnya di sini dengan menunggang motosikal seorang diri pada kira-kira pukul 5 petang semalam.


Tambah beliau, suami mangsa bersama ahli keluarga yang lain berusaha mencari wanita berkenaan di sekitar bandar ini sebelum m aya tnya ditemui terapung di tasik berkenaan.

“Ma ngsa baru berkahwin kira-kira sebulan lalu dan dikatakan mengalami kemurungan disebabkan pernah terlibat dalam satu kemalangan pada tiga tahun lalu.

“May at dihantar ke Unit Forensik Hospital Tengku Ampuan Afzan sebelum diserahkan kepada keluarganya. Punca kem at ian disahkan akibat l em as,” katanya. – K! ONLINE

Sumber Pengantin yang baru berkahwin sebulan yang lalu ditemui terapung dalam tasik

Post a Comment

Previous Post Next Post