Tidur Berbantalkan Lengan Suami Lebih Lena Dan Selesa


Tidur di lengan suami mesti rasa lebih selesa dan tidur menjadi lebih lena. Dalam 5 tahun fasa pertama mustahil untuk tidak tidur di atas lengan suami. Suasana rumah tangga masih hangat, sentuhan intim masih menjadi satu kenikmatan.

Selepas fasa pertama alam perkahwinan, berapa banyak pasangan yang masih masih bertahan tidur di atas lengan suaminya? Sudah tentu rasa rimas, ketiak suami saya berbau masam, dan sebagainya. Tidur berlengan lengan suami ada banyak kelebihan dalam ketidaksedaran fikiran anda malah akan mendapat manfaat ya! Berikut ulasannya.

1. Bau Phero (Pheromone) = Senjata Keselesaan Wanita

Perkara ini sudahpun terbukti melalui kajian-kajian yang dijalankan, ketiak suami ada sejenis bau yang dipanggil phero. Fungsinya ialah, mengaktifkan hormon isteri, menjadikan dirinya lebih tenang dan lebih selesa. Tetapi pastikan dahulu suami anda mandi pada waktu malam sebelum tidur. Jika tidak, bukan phero yang keluar, boleh pengsan isteri dibuatnya.

2. Isyarat Isteri Perlu Suami Sebagai Pelindung


Seorang suami yang membenarkan isterinya tidur di atas tangannya dari waktu malam hingga pagi tanpa mengeluh keletihan, sememangnya tanda seorang suami yang hebat. Terserlah sifat pelindungnya dan kasih sayang yang ditonjolkan kepada isteri. Suami anda adalah hebat jika dia tidak merungut walaupun dia telah berkahwin dengan anda selama lebih 15 tahun. Dia bukan hanya romantis tapi suami anda jenis yang sukar untuk ditemui. Jadi, jagalah dirinya sebaik mungkin. Jangan lepaskan!

3. Elakkan Konflik Suami-Isteri

Anda yang tidur mendakap suami dan berbantalkan lengan suaminya, sebagai pasangan suami isteri, berbahagialah. Selain tidur yang lebih lena, hubungan keintiman sebenarnya telah terikat dengan kemas. Walaupun konflik rumah tangga menyerang, anda sudah memahami pasangan anda dan tahu bagaimana anda mahu menyelesaikannya.

Suami juga lebih selesa dengan sikap isterinya yang lebih setia dan taat kepadanya. Bukankah mudah untuk menenangkan hati seorang suami atau isteri yang sedang merajuk. Bercakap dengan pasangan anda dan tidur dalam kedudukan yang dicadangkan ini.

Jangan sekali-kali meletakkan umur perkahwinan sebagai penghalang. Semakin lama hidup bersama, semakin romantis hubungan pasangan itu perlu. Carilah kedamaian agar cinta sentiasa subur di dalam rumah anda dengan melalui posisi tidur yang empuk berbantalkan lengan suami ini mungkin permulaan yang baik.

Sumber: Aliff Channel


sumber Sehinggit Media News

Post a Comment

Previous Post Next Post