Buat Duit dengan Involve Asia

Apa itu InvolveAsia?

InvolveAsia merupakan satu platform affiliate e-commerce yang membantu individu yang berpengaruh di laman maya untuk menjanakan pendapatan yang lumayan. InvolveAsia menghubungkan anda dengan laman web ecommerce terkenal di Malaysia seperti Lazada, Zalora, Hermo dan lainnya. Hanya dengan menpromosikan produk dari merchant kami ke pengikut laman web anda dan menghasilkan pendapatan!
Ribuan orang MENGAUT keuntungan dari media InvolveAsia yang sesuai untuk menghasilkan duit secara online! Anda hanya perlu mendaftar dan mempromosikan produk kegemaran anda kepada pengikut-pengikut anda di media sosial dan dari setiap pembelian oleh mereka, kamu akan mendapat ganjaran yang istimewa!
Adakah korang berpengaruh di laman maya?
Ya. Itu persoalannya.
Siapa yang boleh buat duit dengan Involve Asia?
  1. Blogger
  2. Pengguna media social dengan pengikut (Facebook, Instagram, Twitter, etc)
  3. Pemilik website
  4. Dan sesiapa sahaja termasuklah pelajar universiti, budak kolej, mereka yang boleh melakukan siri-siri promosi dan mereka yang rajin sahaja.


Pendek kata..
Benda ni mudah.
Korang pilih merchant yang korang minat. Lazada atau Zalora. Ambil link atau banner yang diorang sediakan. Kena daftar dulu, baru boleh ambil link dan banner tu semua. Letak kat blog atau facebook. Tulis ayat-ayat power sikit. Letak perisa tambahan dan sambal pedas yang mampu mengiurkan hati para pembaca sehingga mereka sanggup membeli produk yang korang promosikan.
Dari satu sisi, program Involve Asia ini lebih kurang macam program affiliate. Tapi diorang lebih kepada affiliate center macam Ashadee.
Ada CPA, PPS dan sebagainya.
So, aku boleh kata ini juga mungkin antara pengganti Ashadee yang sesuai untuk market tempatan memandangkan ada lebih 20 juga merchant dari orang Malaysia.
Produk tempatan.
Jadi, aku tak rasa kita susah nak jual produk tempatan.
Cuma kena tahu cara dan triknya sahaja.
Dan akhir sekali..
kalau berminat, boleh daftar kat sini –> Daftar program Involve Asia

Post a Comment

Previous Post Next Post