Wanita Guna Pendakap Gigi Diminati Ramai Lelaki


Buat wanita yang sukar nak memikat hati lelaki pujaan. Ada beberapa perkara yang anda lakukan untuk buatkan lelaki jatuh cinta.

Dari segi luaran, kaum lelaki nampak agak keras, tapi sebenarnya mereka sukakan sifat comel dan keanak-anakkan pada diri seorang wanita. Ini antara 6 perkara yang disukai oleh lelaki.

Perempuan memakai pendakap gigi

Ramai yang anggap pendakap gigi buat lagi hodoh, ternyata anda salah! Kebanyakan lelaki anggap wanita yang memakai brace sangat comel lebih lagi si gadis itu tersenyum lebar sambil mata tertutup rapat.

Kasut flat shoes

Jika anda seorang gadis yang kecil dan rendah. Jangan lupa pakai kasut flat shoes yang sesuai dengan gaya anda. Percayalah, si jejaka akan berikan markah A+ untuk tahap kecomelan anda.


Ketawa seperti seorang pemalu

Ramai wanita anggap ia perbuatan menjengkelkan, namun bagi lelaki ia menunjukkan siapa sebenarnya diri anda. Bagi lelaki, wanita yang ketawa seperti pemalu lebih comel dan sopan.

Jadi diri sendiri
Jika anda mempunyai sifat yang unik, jangan malu untuk tonjolkan pada si dia. Bagi lelaki, lebih unik gadis itu, nampak lebih comel dimatanya.

Suara manja

Lelaki sangat tertarik dengan wanita bersuara manja. Gunakan suara lembut anda untuk berbual dengannya. Pasti si lelaki akan cair dan lemah bila mendengar.

Rambut Fringe 

Bila kita tanya pada jejaka potongan rambut di hadapan yang macam mana menampakkan seorang gadis itu kelihatan comel? Si dia pasti akan menjawab potongan fringe! Jadi, gubalah gaya ini untuk menunjukan bertapa comelnya kamu sebenarnya.

Sumber: Remaja


sumber Sehinggit Media News

Post a Comment

Previous Post Next Post