Ambil Makanan Sampai Jatuh Dalam Lauk, “Malunya Sampai Lebaran Tahun Depan…”

Ketika musim perayaan, waktu yang paling ditunggu-tunggu adalah waktu makan beramai-ramai bersama ahli keluarga dan rakan-rakan, sama ada di rumah sendiri mahupun di majlis terbuka rumah saudara mara.

Walaupun kita sering dinasihatkan untuk tidak mengambil makanan yang jauh dari kita, perkara ini tidak dapat dielakkan apabila berada di rumah yang penuh dengan tetamu dan tiada ruang untuk mendekatkan diri dengan makanan, seperti yang dapat dilihat dalam sebuah video yang tular.

huawei petal search main

Editor's Pick

Nikmati 4 faedah pada peranti HUAWEI baru. Muat turun aplikasi lebih cepat, mudah dan selamat!

Open New Tab

Dalam insiden yang dipercayai berlaku di Indonesia, beberapa orang remaja diihat sedang mengambil lauk ketika menjamu selera.

Salah seorang dari mereka cuba untuk mencapai lauk yang agak jauh darinya dengan menghulurkan tangan kanan sementara tangan kiri menahan badannya ketika dia tunduk ke depan.

Namun tangan kirinya tiba-tiba terpelecok menyebabkan dia jatuh ke dalam lauk sup berhampiran sehingga sup itu habis tertumpah padanya. Insiden tersebut bukan sahaja membuat remaja itu malu, malah reaksi rakan-rakannya yang menggelakkannya membuat video itu lebih lucu.

Rata-rata netizen terhibur dengan adegan tersebut kerana ramai yang dapat relate dengan situasi memalukan seperti itu, malah ada yang turut berkongsikan pengalaman masing-masing.

“baru betul merecik…”

“kalau jadi dgn member okay je jadi kelakar…”

“cedok ayam masak merah jatuh dalam sirap bandung, masih kena ungkit dah 20 tahun…”

“akan ungkit kenangan ni…”

“Mampuihh kalau dkat rumah awek…”

Jom layan kisah-kisah llucu di bawah ini pula.

Mukbang Latok Fail, Netizen Pecah Perut

Flamingo Terlanggar Jambatan Ketika Terbang, “Aku Tahu Dia Mesti Malu…”

Aksi Kucing Memasak Di Dapur Buat Netizen Geram



source: Ambil Makanan Sampai Jatuh Dalam Lauk, “Malunya Sampai Lebaran Tahun Depan…”

Post a Comment

Previous Post Next Post