(Video) PU Riz Puji Neelofa, Kongsi Persiapan Raya Tahun Ini Ada Kelainan

Pelakon dan pendakw4h beb4s Haris Ismail ketika ditemui dalam majlis berbuka puasa memuji isterinya iaitu Noor Neelofa yang juga merupakan pengacara dan usahawan terkenal semakin ‘s1mple’ dalam berbelanja.

Terutama mengenai persiapan menyambut perayaan Aidilfitri tid4k lama lagi, Haris atau mesra dipanggil PU Riz menyatakan sambutan tahun ini lebih ringk4s berbanding tahun sebelumnya.

“Lofa (Neelofa) pun makin ‘s1mple’ tahun ini. Alhamdulillah,” ujarnya.

Tambahnya lagi, dia juga berharap isterinya terus kekal dengan sikap bersederhana dalam melakukan persiapan menyambut perayaan pada tahun – tahun akan datang.

Bercerita mengenai tempat beraya, Neelofa dan Haris bersepakat meraikan hari raya pertama di Kuala Lumpur terlebih dahulu memandangkan kedua ibu bapa mereka tinggal berdekatan.

“Kita punya acara tahunan raya ini sudah ditetapkan sebab kedua – dua ibu bapa tinggal berhampiran di Kuala Lumpur.

“Selepas itu, mungkin kita akan balik ke kampung ibu dan ayah di Kelantan dan Besut mengikut keadaan macam mana,” ujar mereka berdua.

@lofa.page

‘Lofa pun makin simple tahun ni.’ – HBI Majlis Berbuka Puasa Bersama Haris & Neelofa #neelofa #harisneelofa #nunha #neelofateam 📸: TQ Budiey YT Channel

♬ original sound – Lofa.Page – Lofa.Page

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut memuji PU Riz dalam mendidik isterinya kearah kebaikan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ift.tt/PzduVv4



Sumber: Sinar Viral

Post a Comment

Previous Post Next Post