Jom Layan: Mengenali Kenwood Car Android Player!




Player Android Kereta Kenwood ni memang popular dalam kalangan peminat kereta yang suka upgrade sistem multimedia dalam kereta. Dalam ulasan lengkap ni, kita nak kongsi apa je yang best tentang player ni.




 

Paparan dan Reka Bentuk:
Player Android Kereta Kenwood ni ada tiga saiz: 7 inci, 9 inci, dan 10 inci, so boleh pilih ikut dashboard kereta kita. Reka bentuk dia memang canggih dan ikut trend sekarang, tak nampak kelainan dalam kereta. Paparan dia pun cantik, warna jernih, memuaskan mata kita tengok.

 



Kuasa dan Prestasi:
Player Android Kereta Kenwood ni memang power gila, ada prosesor Quad-Core, so prestasi dia lancar jaya. Dia ada 4GB RAM dan 32GB ROM, jadi takyah risau pasal simpanan fail media, aplikasi, atau data navigasi. Nak stream lagu, nak guna map, nak tengok video pun senang je dengan player ni.

 

Sistem Operasi Android:
Player Android Kereta Kenwood ni guna sistem operasi Android, familiar kot dengan semua orang. Boleh download pelbagai apps dari Google Play Store, nak customize player ikut citarasa sendiri. Aplikasi muzik, aplikasi pemandu, atau alat komunikasi, semua boleh ada dalam player ni. Jadi takyah pening kepala, bawak kereta pun boleh seronok.

 


Pelbagai Fungsi Multimedia:
Player Android Kereta Kenwood ni punya fungsi MP5 player, jadi boleh main pelbagai format audio dan video. Nak dengar lagu kegemaran atau tengok video pun senang. Yang bestnya, dia ada Bluetooth built-in, so boleh connect dengan telefon pintar, boleh buat panggilan tanpa guna tangan dan dengar lagu secara wireless.

 


Kamera Belakang:
Satu lagi ciri menarik Player Android Kereta Kenwood ni, dia boleh connect dengan kamera belakang secara percuma. Dengan kamera belakang ni, senang la nak parking atau reverse kereta. Paparan player jadi monitor masa nyata, jadi lebih yakin dan senang nak bawa kereta.


Player Android Kereta Kenwood ni memang bagi pengalaman multimedia yang memuaskan buat pemilik kereta. Ada ciri-ciri yang hebat, prestasi power, dan boleh integrate dengan kereta dengan senang. Nak upgrade sistem hiburan dalam kereta, tak salah pilih player ni.

So, kalau kita beli Player Android Kereta Kenwood ni, memang akan jadi transformasi besar untuk sistem hiburan kereta kita. Boleh enjoy banyak fungsi menarik yang buat perjalanan jadi lebih seronok dan senang.

Dapatkan disini:
Kenwood Car Android Player Style [𝟒𝐆𝐁 𝐑𝐀𝐌+𝟑𝟐𝐆𝐁 𝐑𝐎𝐌] 7"9"10 inch Quad Core Car Multimedia MP5 Player Free Reverse Camera

Post a Comment

Previous Post Next Post