Xiaomi Mi TV Stick 4K/1080 dan Mi TV Box S 4K Generasi ke-2 Versi Global - TV Android yang Mengagumkan!




Kalau korang cari TV Android yang hebat dengan harga berpatutan, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Xiaomi Mi TV Stick 4K/1080 atau Mi TV Box S 4K Generasi ke-2 Versi Global. Ini adalah produk TV Android daripada Xiaomi yang terkenal dengan kualiti yang baik.



TV Stick Xiaomi Mi 4K/1080:

TV Stick ni memang menarik sebab dia kecil je tapi bawa prestasi 4K atau 1080p yang mantap. Boleh cucuk terus kat HDMI port TV korang. Bila korang pasang, korang akan dapat akses ke sistem operasi Android TV yang mantap. Tengok Netflix, YouTube, Hulu, dan banyak lagi dalam kualiti yang memuaskan. Ada juga fungsi Chromecast built-in, so boleh stream kandungan dari telefon pintar atau komputer ke TV dengan mudah.


Mi TV Box S 4K Generasi ke-2 Versi Global:

Mi TV Box S 4K Generasi ke-2 ni pun tak kurang hebatnya. Dia ada ciri-ciri yang sama macam TV Stick, tapi tambah dengan beberapa ciri menarik. Boleh main video dalam resolusi 4K Ultra HD, jadi gambar dia sangat tajam dan hidup. Dalam TV Box ni, korang boleh pasang pelbagai aplikasi dari Google Play Store, jadi tak ada had pada apa yang korang boleh buat. Dia juga ada remote control yang mudah digunakan dan punya fungsi suara untuk carian cepat.


Jadi, kalau korang nak tambah pengalaman tontonan korang dan dapat TV Android yang canggih, Xiaomi Mi TV Stick 4K/1080 atau Mi TV Box S 4K Generasi ke-2 Versi Global adalah pilihan yang terbaik. Memang berbaloi dengan harga yang ditawarkan. Jom dapatkan sekarang dan nikmati hiburan yang lebih baik di rumah!

Dapatkan disini: 

Original Xiaomi Mi Tv Stick 4K/1080 Mi TV Box S 4K 2nd Gen Global Verison Andriod TV Chromecast

Post a Comment

Previous Post Next Post