Amyra Rosli Cemburu Dengan Emma Maembong?

Jangan lupa untuk LIKE Fanpage FB kami yang terbaru. Terima Kasih..

AMYRA Rosli mengakui terkejut dengan khabar angin yang mendakwa dirinya bermasam muka dengan Emma Maembong kerana cemburu melihat Emma mesra dengan Amar Baharin dan menjalaskan bahawa mereka sebenarnya berkawan baik.

“Mana pula datang cerita mengarut ini? Ini adalah gosip paling kelakar pernah saya alami sepanjang bergelar artis. Perkara itu tidak pernah berlaku dan langsung tidak masuk akal. Saya dan Emma memang rapat dan baik”


“Apa sebab pula kami nak bergaduh? Apatah lagi disebabkan kes cemburu? Memang kelakar betullah,” jelasnya kepada Harian Metro. Perkara tersebut tersebar apabila khabarnya Amyra cemburu melihat kemesraan Emma dan juga Amar di lokasi penggambaran.

Ramai juga yang berharap agar Amar dan Amyra akan berkahwin satu hari nanti, kerana mereka memang serasi bersama. Tapi soal jodoh, tiada yang boleh menjangkakan apa yang akan berlaku. Doakan yang terbaik untuk mereka.


Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam blog kami. Sedikit sebanyak anda telah membantu kami untuk mengekalkan blog ini untuk dibaca dan dikongsi bersama semua, Terima Kasih.

Post a Comment

Previous Post Next Post