Jawapan balas Zukieeeee dituduh sailang awek member sendiri

Dituduh rampas kekasih kawan sendiri, kini tiba giliran Zukieeeee beri jawapan dan cerita sebenar yang berlaku di instagramnya:

Jawapan balas Zukieeeee dituduh sailang awek member sendiri

Jawapan balas Zukieeeee dituduh sailang awek member sendiri

Jawapan balas Zukieeeee dituduh sailang awek member sendiri

apabila saya mendongak ke langit semalam , baru saya sedar yang langit itu tinggi , bila saya memandang sekeliling saya baru saya sedar yg nikmat Allah itu luas , bila saya mengimbas hidup saya yg dulu , baru saya sedar segala galanya adalah milik Allah . Saya bersumpah dengan nama Allah keatas diri saya , apa yang diperkatakan adalah sangat tidak benar . saya tidak mengenali beliau seperti yg diperkatakan , sumpah demi Allah ke atas diri saya , saya pernah berjumpa lelaki itu tidak lebih 4 kali seumur hidup saya ,dan saya tidak pernah menganggap dia kawan saya kerana kesombongan beliau sejak pertama kali berjumpa . saya tidak menyeru untuk mempercayai saya . saya percaya ini dugaan dari Allah untuk saya , ini semua berlaku atas kejahilan saya sendiri , saya tidak mahu menunding jari menyalahkan mana mana pihak . jangan kecam kawan saya jamal kerana dia tidak bersalah dalam hal ini . hal ini memberi impak yang besar kepada Farah Anis dan keluarganya . setiap masa farah menangis kerana dikecam , keluarga nya juga mendapat kecaman . biar lah dia tak cantik, gemok , hitam , tapi saya mengenali dia lebih dari 9 tahun , membuatkan saya tidak berfikir panjang untuk memilih dia adalah hati dia , cantik tidak memberi kebahagiaan , hati yang saya lihat. kepada penyokong saya , jangan lah mengecam pihak lelaki itu , tunaikan hak dia untuk bercakap pasal saya dan farah , ini berlaku atas kejahilan saya sendiri , saya yang berani mengambil risiko dari mula saya naik , biar saya yang bertanggungjawab atas semua ini , saya tidak mahu anda bergaduh sesama sendiri disebabkan hal ini, saya bangkit bukan untuk membela Nama saya, kerana nama saya adalah bonus dalam hidup saya, saya tidak pernah mengidamnya , ini rezeki dari Allah ..saya akan bangkit kerana nama farah , saya tidak sanggup melihat dia yang menerima segala kutukan, bukan dia yang bersalah tapi saya , sailang , tunang , member sendiri , saya berani bersumpah dengan Nama Allah ke atas diri saya ianya tidak betul . sabar , saya tidak ada kemampuan untuk melawan kerana saya lemah . tapi satu saja yang saya boleh cakap kepada semua dan terutama kepada diri saya sendiri iaitu KEBENARAN PASTI AKAN DATANG . insyaAllah

 

Baca artikel sebelum: Peserta Super Spontan sailang gf kawan sendiri dengan kuasa duit

 

Sumber: Instagram Zukieeeee



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Post a Comment

Previous Post Next Post