“”Ya, memang harga banglo saya cecah RM5 juta” – Che Ta

Pelakon jelita, Rozita Che Wan mengaku telah membeli rumah banglo berharga RM5 juta yang bertempat di sebuah kelab golf di Kota Damansara, Selangor.

Rozita yang lebih sinonim dengan panggilan Che Ta bagaimanapun meminta supaya tiada mana-mana pihak yang mempertikaikan pe­ngakuannya mengenai harga rumah tersebut.

“"Ya, memang harga banglo saya cecah RM5 juta" - Che Ta

“”Ya, memang harga banglo saya cecah RM5 juta” – Che Ta

“Ya, memang harga banglo yang dibeli itu mencecah RM5 juta. Kalau ikutkan, saya tidak mahu berkongsi akan hal ini kerana nanti dituduh riak dan sebagainya.

“Namun, apabila ada yang mendapat tahu mengenai harganya, lebih baik saya berterus terang sahaja,” ujarnya kepada Kosmo! Ahad.

Sumber: Projek MMO



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Post a Comment

Previous Post Next Post