Ini Respon Neelofa Apabila Bekas Kekasih, Hans Isaac Umum Bakal Berkahwin

Ini Respon Neelofa Apabila Bekas Kekasih, Hans Isaac Umum Bakal Berkahwin



Akhirnya pelakon kacak, Hans Isaac bakal berkahwin tidak lama lagi.

Wanita yang dipilih ialah Aileen Gabriella Robinson, yang juga bekas ratu cantik.

Hans Isaac sebelum ini pernah rapat dengan ramai artis termasuk Neelofa.

Ramai tertanya apa reaksi Neelofa apabila Hans Isaac umum bakal berkahwin pada tahun ini.

Neelofa ternyata gembira dengan keputusan bekas kekasihnya itu yang mahu mengahwini bekas ratu cantik Julai ini.


Neelofa juga tahu lebih awal tentang hal ini apabila Hans ada memberitahunya yang dia ingin berkahwin.


Ini komen Neelofa:

GEMBIRA

"Sebagai kawan dah lebih lima tahun, saya betul-betul hendak dia gembira kerana dia layak untuk gembira dan saya juga gembira dengannya. 

"Dia telah beritahu saya hendak berkahwin November lalu,”
 

MASIH BERHUBUNG
 
"Kami tiada apa masalah. Dia ada beritahu mengenai sidang media, pasal bertunang. Dan kami masih berhubung dan tiada isu negatif.”
 

TAK KENAL GABRIELLA
 
"Saya tak boleh komen sebab saya tak kenal dia [Gabriella], dan daripada hubungan kami.

"Tengoklah kalau (majlis kahwin) dijemputkan, (dia akan datang)”.


Neelofa  sebelum ini dilaporkan bercinta dengan Hans selama 2 tahun namun putus di tengah jalan pada Februari 2014.

Mereka berdua pernah berlakon bersama dalam filem.

Sumber Ini Respon Neelofa Apabila Bekas Kekasih, Hans Isaac Umum Bakal Berkahwin

Post a Comment

Previous Post Next Post