“Mementang la Elfira tu retis, gf pulak kau campak tepi” – Rakan sebilik bekas teman wanita Sufian Suhaimi luah rasa bengang di Twitter

Tahun 2017 boleh dikatakan bukanlah tahun yang baik buat penyanyi Sufian Suhaimi apabila beliau sering dihimpit kontroversi yang melibatkan dirinya, bekas teman wanita dan pelakon Elfira Loy.

Sebelum ini ada desas-desus yang mengatakan Sufian Suhaimi mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan dengan bekas teman wanitanya gara-gara Elfira Loy tetapi dakwaan itu telah dinafikan sekeras-kerasnya oleh mereka.

Kali ini, nama Sufian Suhaimi dan Elfira Loy mendapat perhatian lagi sekali apabila El menerima 23 kuntum bunga ros dari Sufian bersempena dengan hari lahirnya yang ke 23 tahun.

"Mementang la Elfira tu retis, gf pulak kau campak tepi" - Rakan sebilik bekas teman wanita Sufian Suhaimi luah rasa bengang di Twitter

“Mementang la Elfira tu retis, gf pulak kau campak tepi” – Rakan sebilik bekas teman wanita Sufian Suhaimi luah rasa bengang di Twitter

Menerusi Insta Stories yang dimuat naik oleh El, jelas menunjukkan bahawa Sufian sendiri menghantar jambangan bunga ros itu terus ke rumah El.

Pada waktu yang sama juga, bekas teman wanita Sufian yang dikenali sebagai Izyan juga memuat naik Insta Stories dengan hanya meletakkan icon sedih dan juga patah hati.

sufian-2

Bukan itu sahaja, ada seorang wanita yang dikatakan teeman sebilik Izyan yang lebih dikenali sebagai Bahiyah telah meluahkan perasaannya melalui akaun Twitter miliknya apabila melihat kawannya itu diperlakukan sedemikian oleh Sufian.

Jom kita baca antara luahan perasaan Bahiyah:

sufian-3

sufian-4

sufian-5

Adakah benar apa yang dikatakan oleh Bahiyah? Diharap Sufian Suhaimi dan Elfira Loy dapat tampil untuk menjelaskan perkara yang sebenar agar isu ini tidak berpanjangan.

Psssttt…cantik juga bekas teman wanita Sufian Suhaimi ini.

sufian-suhaimi-1

sufian-suhaimi-2

sufian-suhaimi-3

 

 

 

 

Sumber: Suria fm



Sumber “Mementang la Elfira tu retis, gf pulak kau campak tepi” – Rakan sebilik bekas teman wanita Sufian Suhaimi luah rasa bengang di Twitter

Post a Comment

Previous Post Next Post